Lidt frøbytning eller giveaway

Nu har jeg lidt overskud i min frølager som jeg har høstet i år :)
 Så hvis du har nogle at bytte med
ELLER
Har du ingen frø at bytte med, kan du stadig få, du betaler kun for portoen (B-brev 7 kr)

Gælder så længe lager haves selvfølgelig :) :)

Følgende drejer det sig om :) 
 En dejlig dobbelt Matrem som jeg fik af Birgitte på Nettet for et par år siden !! Det er en rigtig god selskabsplante, især mellem roserne og skadedyrene HADER lugten af den !!!
 Tomat "Anita's Lilla" det er første år jeg har den, og jeg er overrasket over hvor god den egentlig er, den har en længde på 6-8 cm. Og den er teenager godkendt, mine to store børn kan godt spise den rå..

 Og vinderen i drivhuset i år er Goldita tomaten, cherry tomater som giver en god høst og den er mere en teenager godkendt, min ældste datter har FORLANGT at den skal vi igen have i drivhuset til næste år....
Som noget nyt i drivhuset er chili, jeg har høstet en del frø af denne her som hedder Orange Fresno, den har en mellemstyrke. Og så alligevel da jeg tog et bid af den lignede jeg en af de stakkels gæster som ses ved "chili Klaus".  F..k det gav varmen og min kone morede sig et billig grin over mig !!!

Kommentarer

  1. Hej Tim
    Det lyder til at være gode tomater, jeg vil gerne prøve noget nyt. Du kan få frø fra min trælupin i stedet, hvis du er interesseret.
    Mojn fra fru Høneballe :)

    SvarSlet
    Svar
    1. mojn Høneballe
      Jeg står altså lidt i gæld til dig, fra dengang da jeg besøgte dig for da røg der lidt storkenæb med hjem...
      Så kom du bare med din adresse så sender jeg dig STRAKS nogle frø :) :)
      Du kan bare maile din adresse til mig :)

      Slet
  2. Hej Tim. Jeg blev glad for at se billeder af matrem. Godt at det er lykkes dig at få så mange, du nu kan høste frø! Jeg skal selv tage frø af mine også. Jeg har desværre ikke plads til tomater, men de lyder godt nok spændende.

    SvarSlet
    Svar
    1. mojn Birgitte
      Ja... det er en rigtig go' sommerblomst, og den er jeg dæl'me glad for ;)

      Slet
    2. Tak for frøene. Det var en overraskelse!!
      De skal prøves, man Chilien er jeg lidt 'loren ved', hvis du kender det udtryk;-)
      Håber jeg kan finde noget til dig.
      Ses vi i Nordals d.20 okt.?
      Hilsen
      Anne Marie

      Slet
  3. Hej Tim, ja, lad os få gang i frøbyttet igen!

    Jeg vil inderligt gerne bytte frø med dig - den dobbelte matrem mod... hvad mon du ønsker dig?

    Kh. Marianne, DHH og HAVEFOLKET

    SvarSlet
    Svar
    1. mojn Marianne
      Jo tak - lad os endelig bytte frø :) :)
      Kan du ikke starte med at maile din adresse til mig :) så sender jeg dig lidt frø :) :)

      Slet
  4. Æhmm det må være en af de M.e.g.e.t langstrakte samtaler, dem her. :D

    Men hvis nu du stadig har frø af DB matrem, så vil jeg gerne bytte. Hvad er din mailadresse, så kan du få min matrikel-adresse

    SvarSlet
    Svar
    1. mojn Marianne
      jo da... jeg har stadig frø af den dobbelte matrem liggende :) :) og jeg vil gerne sende dig nogle frø :)
      du kan sende mig din postadresse på tsmaskintekniker@gmail.com

      Slet

Send en kommentar

Populære opslag fra denne blog

Et ikke planlagt haveprojekt

Projekt indkørsel

bagsiden af Have-medaljen - det uperfekte havemenneske